Колеги, интересува ме някой дали е слагал волан от фейслифта на 156 на старата 156-ца? Основно въпросът ми е бутоните на селеспийда дали могат да се сменят с пера зад волана? Перата май са закрепени на централната конзола и не се въртят заедно с волана. В моя сервиз ми казаха: "трябва да разглобим и двете и ще видим дали става". Ако колегата fiore се появи, сигурно ще знае. Винаги дава ценна информация за селеспийда.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна управлението на селеспийд АР156
Collapse
X
-
Сори ама не мога веднага да кажа. Планките са на волана не са на конзолата доколкото си спомням. Не знам как стои въпроса с конекторите, тъй като новия волан има управление на аудиото. Ще потърся малко инфо и ще ти кажа...Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
-
Колега, радвам се, че си отново във форума!!!
Иначе за това съм питал и Явор и той ми каза, че трябва да разглоби и така ще се разбере. Имаха оставена една такава и ми предложиха, но не исках да ги занимавам тогава, че още не ме беше досърбяло достатъчно. Ноо, си мисля, че с пера на волана е доста по-удобно, особено в завои, когато волана е навит. Казаха, че по принцип го има този проблем, затова на Quattroporte перата са направо полуокръжности, където и да пипнеш, все се превключва.Last edited by Sam76; d.m.y г., 14:41.Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
ALFA- Always Looking For Assistance
Comment
-
Аз лично бих предпочел планките (или перата както ги наричаш) да имат двустранно действие т.е. от всяка от тях да можеш да превключваш и на възходяща и на възходяща.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Планките са на волана и се въртят с него,което ти каза че според теб ще е удобно,но според мен не,на дълъг път ок,но в София е шит.Карал съм ГТ градско и се пробвах с перата,неудобно е,тръгваш да завиваш,търсиш с ръката перото за превключване,но нъцки,него няма,но можеби се свиква с времето.Иначе за трансплантацията според мен ще стане,само с разглобяване,за да се видят конекторите,а и гривната можеби трябва да се смени,ако минават през нея кабелите за копчетатаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Въобще бях забравил за тази тема. Според книгите-става.
А иначе наистина е въпрос на свикване. Аз съм забелязал че в града е според настроението ми- понякога сменям от волана, понякога от лоста.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Доколкото съм виждал, волан от фейслифт става на пре-фейслифт.Колкото до перата, за перата има свободни конектори дори на моя волан, тоест на теория всеки фейсов мулти-волан волан би трябвало да може да се приспособи за селеспийд.За конекторите отзад вече, нямам идея....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Мерси за бързите отговори. Мисля смяната на волана и една олекотена шайба да са следващите ъпгейди по колата. Иначе за перата в завой наистина не е много удобно. Затова гледах на Мазератитата ги правят едни огрооомни, едното перо си е един полукръг. Идеята била точно за да ти е удобно при навит волан.Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
ALFA- Always Looking For Assistance
Comment
Comment